اس ام اس 93 به وبلاگ سرزمین یخی خوش امدید ما برایه شما دقایق خوشی را در این وبلاگ ارزومندیم و از شما چند انتظار داریم. 1_خواهش میکنمی از شما تا نظرات خود را به ثبت برسانید. 2_اگه احساس کردید جای از وبلاک مشکل دارد یا مطالب ان دقیق و خوانا نیست به ما اطلاع بدهید تا به مشکل ان رسیدگی کنیم و خواهش میکنم این خرابی ها را در پیام خوصوصی به مدیر وبلاک اطلاع دهید ...باز هم ممنون از شما که مارا قابل دانستید خوش باشید و روز خوبی را در این وبلاک براتون ارزو مند هستم

¯¨`*•~-.ســرزمیـــــن مجـــازیـــه مـــن.-~*´¨¯

گلچین مطالب زیبادر سرزمین مجازی من

اس ام اس 93

دِلــَــم کـــــه اَز کَســـــی بگـــــــیرَد پاکــــــ میکُنَمــــ...

گـــــــاه اِشتباهـــــــــَش را...!

گـــــــاه خـــــــــــودَش را...!



امروز جهان تعطیل است
تو اما فکر می کنی
این یک پنجشبنه معمولی است
و تمام مردم دنیا با تو هم عقیده اند
حق با شماست
اتفاق مهمی نیفتاده است...
من
برای تو
دلتنگم
همین!



سیگـ ـاری ام کــ ـرد ...
آنــ ـکـه میگـ ــفت :
قــلـ ـیـان نــکـ ـش!



ایـــن شــب هــا تنهــا بــه ایــن مــی اندیــشم ...

کــه مگــر مــن تــورا چقــدر دوســت داشــتم ...

کــه خوشبــختیت تنهــا آرزویــم بــود ...

حتــی ، بــدون مــن!



دلم برات تنگ شده
برای روزای باهم بودنمون
برای عشق بازی های یواشکیمون
برای اشک های شبانه مون
دلتنگی های لحظه ب لحظه مون
برای باهم بودنمون "برای داشتنت" برای خودت
شاید"تو" هم حال منو داری
"دلم برات تنگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ شده


تو کجــــــــایی...؟
در گسترده ی بی مرز این جهان
تو کجایی...؟
من در دوردست ترین جای جهان
ایستاده ام ..
بی تو...



سکوتـــــــ پشت گوشی تلفن سنگین ترین سکوتهاستــــــــــ.

نه از دستـــــــــــ ها کاری ساخته است ؛

نه از چشــــم ها...



" تــــــــــــو "


صدا میكنم " تــــــــــــو " را...

این " جانی " كه میگویی

جانم را میگیرد...!

نزن این حرف ها را

دل من جنبه ندارد

موقعی كه نیستی....

دمار از روزگارم در می آورد


هر جا اسمش بیاد اسمشو بشنوی گوشات تیز شه راجع بش چی میگن

دعا می کنی یادش بیفتی و بگی خدایا....

هر اهنگی رو به یادش گوش بدی و جملات خواننده رو درک کنی

بودن باهاش زمان زود مثه برق بگذره

دنبال بهونه باشی که یچی بهش بگی

حتی وقتی می بینیش پیشته بازم دلتنگش باشی چون هنوز مال تو نیست


ببه مامان بزرگم میگم یه جمله خبری بگو ،
میگه نوه م خنگه !
میگم سوالی بگو ، میگه نوه م خنگ بود و من نمیدونستم ؟
میگم امری بگو ، میگه خنگیتو تابلو نکن !
میگم میشه خنگ توشون نباشه ؟
میگه اونوقت میشی نوه ی یکی دیگه نه نوه ی من … منه بدبخت



ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻣﻴﮕﻮﯾﺪ
ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑُﮑُﺸﻲ
ﺭﺩّ ﺍﻳﻦ ﻏﻢ ِﻣﺸﮑﻮﮎ
ﭘﺸﺖ ِﺷﻴﻄﻨﺖ ﻫﺎﻱ ﺩﺍﺋﻤﻲ ﻧﮕﺎﻫﺖ
ﮔﻢ ﻧﻤﻲ ﺷﻮﺩ . . !
ﺗﻨﻬﺎ ﺍﻭﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﯽ ﻓﻬـﻤﺪ



ﯾﺎﺭﻭ ﺗﻮ ﻣﺘﺮﻭ ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﺩ ...

ﺯﻧــــــــــــــــﺘﻮ ...

ﻧﻨـــــــــــــﺗﻮ ...

ﻣــــــــــــــﺍﺩﺭﺗﻮ ...

ﺧـــــــــــــﻮﺍﺭﺗﻮ ...

ﻋــــــــﻤﻪ ﺗﻮ ...

ﺑﺎ ﺧﺮﯾﺪﻥ ﺍﯾﻦ ﺟﻮﺭﺍﺑﺎ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﮐﻦ ...!!!



از سر کار خسته و کوفته اومدم تو کــانونٍ مهــر و گرمٍ خونواده ...!

بابا و مامانم داشتن کاهو سکنجبین تناول میکردن ...

مــن : ســــــلام ...

بابام تا منو دیـــده: اومــــدش ! اومــــدش!

بعد همه کاهوارو کرده تو دهنش سکنجبینم با یه حرکت زد تا ته سر کشید ...!!!

مـــامـــانم : واییییییییییییییییییی تو این خونه نمیشه یه چیزی رو با آرامــش خورد ...

رامین رو تازه خوابونده بودمااااااا ...

آه این از کجا پیداش شد ...!!!

خو والدیــنٍ عزیـــز من و رامین رو نمیخواستین چرا بچه آوردیـــن ...؟!



ﭼﻘﺪﺭ ﺷﯿﺮﯾﻨﻪ ﻭﺳﻂ sms ﺷﺒﺎﻧﻪ ﺧﻮﺍﺑﺖ ﺑﺒﺮﻩ ﺻﺒﺢ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﯽ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﻧﻮﺷﺘﻪ :

ﻗﺮﺑﻮﻥ ﻋﺸﻘﻢ ﺑﺮﻡ ﮐﻪ ﺧﻮﺍﺑﺶ ﺑﺮﺩﻩ ...

ﻣﻨﻢ ﯾﻪ ﺷﺐ ﻭﺳﻂ sms ﺑﺎﺯﯼ ﺧﻮﺍﺑﻢ ﺑﺮﺩ ﺻﺒﺢ ﺑﻠﻨﺪ ﺷﺪﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﻧﻮﺷﺘﻪ :

ﻣُـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــﺮﺩﯼ؟!!!!!!!!!



[ کسی هرگز نمی داند چه سازی می زند فردا:(( ]

چه میدانی تو از امروز ، چه میدانم من از فردا

همین یک لحظه را دریاب

که فردا میشویم

تنهای تنها...



"مـــَـــردها " در عین پیچــیدگی

در عـــاشقی روش ساده ای دارند !!

” تــو را بخواهند

برایت می جنگند ”

"تــو را نخواهند

با تــو می جــنگند"


باشی
یا
نباشی
این شب سر می شود ...
اما
این شب کجا
و ان شب کجا ...؟!



پسر با باباش می ره حموم به کون باباش دست می زنه می گه این چیه باباش می گه این توپ پسرش می گه از کجا خریدی می گه از سر کوچه می گه بهت انداختن سوراخه



ساعت شنی
هـمـچـون سـاعــت شنی شــده ام

کــه نــفـــس هـای آخــرش را مـیـزنـد

و الـتـمـاس مـیـکــنــد یـکـی پـیـدا شـود و بـرش گــردانـد

مــن هــم ...

نه ...! !

لـطــفـا بـرم نـگــردانـیـد ! ! !

بــُگـذاریــد تــمام شــوم


ماهایی که سنگ شدیم...
ماهایی که دیگه نه از اومدن کسی ذوق زده میشیم

نه کسی از کنارمون بره حوصله داریم نازشو بخریم که برگرده..

ماها آدمای بی احساسی نیستیم

ماها بی معرفت و نا مردم نیستیم

یه زمانی یه کسایی وارد زندگیمون شدن

که یه سری بــــاورامون و از بین بـــردن!!


هٍــــی آدم ها...
باور کنیــــد می خواهــــم از شمــــا دورترین بمانــم...نــــزدیک کـــه می شوید،
ســــردی ِ عاطفــــه هایتـــان،
وجـــــودم را می لرزاند...
محـــــضٍ رضای ِ خــــدا...
دور بمــــــانـــید.



من انسان هستم
دوباره آغاز می کنم .می خواهم به جایگاه حقیقی خویش برسم .من انسان هستم ؛تنها وارث زمین ،کسی که همه ی عرشیان و ملائک به او سجده کردند .



بچه که بودیم
ننه مون میگفت بدو برو به وانتیه بگو وایسه!
بعد ما اصن همچین میرفتیم مدل جت لی!
وسط راه دو سه تا ملق میزدیم
و از رو دیوار میرفتیم که برسیم وانتیه نره!
الان کافیه به بچه های حالا بگی گوشی منو بده!
در جا جرت میدن....!



دختره عکس پا گذاشته واسه کاورِ فیس بوکش؟؟؟ :| بهد یه پسره کامنت گذاشته : این عکس پایِ کیه ؟؟؟؟ :| عكس پای خودتونه؟؟؟ :| یکی دیگه زیرش جواب داده : تو جقتو بزن چیکار داری مال کیه...!



ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺍﺱ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻩ : ﻫــﻠـﻮ، ﺳـﺎﻋﺖ 7 ﺩﻡ ﺩﺭ ﺣـﺎﺿﺮ
ﺑـﺎﺵ ﻣـﻴـﺎﻡ ﺩﻧـﺒﺎﻟـﺖ!!!
ﻣـﻨـﻢ ﻓـﮑـﺮ ﮐـﺮﺩﻡ ﺍﺯﺵ ﻋـﺎﺗـﻮ ﮔـﺮﻓـﺘﻢ ﺟـﻮ
ﮔـﺮﻓـﺖ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻡ:
ﺑـﺎﺷﻪ ﺷﻔﺘﺎﻟﻮﻱ ﻣﻦ , ﻣﺎﻧـﺘـﻮ ﺧـﻮﺷﮕـﻠﻤـﻮ ﻣﻴـﭙـﻮﺷـﻢ
ﻣـﻴـﺎﻡ ﻋـﺠـﻴـﺠـﻢ!!!
ﺑﻌﺪ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﺟـﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ :
ﺍﺳـﮑـﻞِ ﺑﻴــﺸـﻌـﻮﺭ , ﻫـﻠـﻮ ﻳﻌﻨﻲ ﺳـﻼﻡ , ﻋﺎﺧﻪ ﺗـﻮ
ﮐﻲ ﻣﻴﺨﻮﺍﻱ ﺁﺩﻡ ﺷﻲ ؟؟؟ 30 ﺳﺎﻟﺖ ﺷﺪ ﺁﺩﻡ
ﻧﺸﺪﻱ , ﻣﻦ ﭼﻪ ﮔﻨﺎﻫﻲ ﮐﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﺗﻮ بچه ی منی ؟؟
:|


تعبیر دیگری از زندگی
زندگی یعنی :

ناخواسته به دنیا آمدن

مخفیانه گریستن

دیوانه وار عشق ورزیدن

و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و منطق نمیپذیرد ، مردن . . .


بسه دیگه خسته شدم بقیش باشه بدن من برم بای...=))


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 1 اسفند 1392برچسب:,

] [ 16:13 ] [ رضا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه
cache01last1454499324